OnkoRejs 2017

OnkoRejs 2017 zakończony. Załoganci S/y Zawisza Czarny wrócili do domów. Strasznie smutno, że to już się skończyło ale było naprawdę pięknie! Przygoda życia, która na zawsze zostanie w wielu sercach. To była wspaniała Załoga. Dzielni OnkoRejsowicze poradzili sobie ze sztormem, prędkością powyżej 11 knotów, zalewaniem pokładu, pływaniem na wszystkich prawie żaglach, podawaniem posiłków na wielkim przechyle. Poradzili sobie z chorobą morską, ze stawianiem żagli, cumowaniem, wyskakiwaniem z Zawiszy na desancie, wejściu do portu na żaglach. Wspaniali, waleczni ludzie, którzy z każdej chwili chcą czerpać jak najwięcej!

Udało nam się to tylko dzięki:
zawsze uśmiechniętemu, emanującemu ciepłem ale bardzo profesjonalnemu Kapitanowi Miśkowi Tomasz Kulawik, który wierzył w nas tak bardzo, że nie bał się iść na prawie wszystkich żaglach i osiągnąć zawrotną prędkość ani wchodzić na żaglach do portu i dać Załodze 2 minuty na zrzucenie żagli
zawsze nas rozśmieszającemu, bardzo empatycznemu i bardzo z nas dumnemu Zastępcy Kapitana Muszce Mariusz Chmielewski
raczącego nas wspaniałymi historiami i bardzo nas wspierającemu Starszemu Oficerowi Markowi,
goniącemu nas ostro do roboty i udającego groźnego (tak, tak widzieliśmy uśmiech w kącikach ust 😉 ) Bosmanowi Andrzejowi
zawsze chętnej do rozmowy i kochanej Pani psycholog Renata Gustowska,
Mechanikowi Rysiowi, który zna Zawiszę jak nikt inny, i który i w nas zobaczył potencjał
Motorzyście Diabłowi, który zawsze naprawiał to co popsuliśmy (najczęściej toalety) 😉
cookowi Krzysiowi, który gotuje tak, że nawet Magda Gessler, by się powstydziła
naszym wspaniałym Paniom Oficer (Heli Helena Barbara Malangiewicz , Marysia Grzadkowska, Barbara Kołaczyńska i Marta Kubacka), które włożyły w ten rejs całe swoje wielkie serducha i prowadziły nas laików za ręce byśmy pokochali żeglarstwo
Fundacja Harcerstwa CWM ZHP Rafał Klepacz i Justyna Dereń za bycie partnerem OnkoRejsu, organizację rejsu i pomoc w każdej sytuacji. Zawisza Czarny jest najdzielniejszym z żaglowców i mam nadzieję, że nie jeden OnkoRejs na nim jeszcze popłynie
Panie i Panowie byliście wspaniali! Czuliśmy Wasze wsparcie, w każdej minucie! Dziękujemy! Dzięki Wam byliśmy bezpieczni i przeżyliśmy przygodę życia! 🙂
Kochana, wspaniała załogo (Michał Molskì, Hanna Grzelka, Małgorzata Dębowska, Joanna Gębala, Joanna Motylek; Asia, Ania Rutkowska, Arkadiusz Król, Elżbieta Włodarczak, Barbara Reinke, Barbara Manek, Elżbieta Białas, Ewa Węgrzyn, Bajka Baryła, Justyna Wyrębska-Walczak, Bożena Kalinowska, Paulina Dubas, Iwona Adamczyk-Padzik, Monika Puchowska, Agnieszka Bonin, Magda Lesiewicz, Joanna Madejczyk, Lilianna Lila, Anna Świderek, Dorota Kupiec-prządka, Magda Miszczuk, Katarzyna Mosiej, Hanna Misiewicz. Byliście i jesteście genialni. Wasza chęć życia przez duże Ż jest niesamowita! Mimo wielu trudów tej podróży daliście radę w każdej sytuacji. Pomagaliśmy sobie, wspieraliśmy się i poczuliśmy co to prawdziwe żeglarstwo. Wasza pozytywna energia, radość z życia sprawia, że mamy ochotę działać i robić fundacyjną pracę. Mam nadzieję, że zostaniecie z Fundacją i razem zrobimy jeszcze wiele wspaniałych rzeczy 🙂